maandag 6 januari 2014

144 John

John
acryl op opgespannen doek 40 x 40
Niet te koop

1 opmerking:

  1. Deze reacties kreeg ik via facebook:
    Jmc Lock sprekend!! /
    Marjolein van Nimwegen aaah echt mooi geworden he paps /
    Esther Vos-Zegers mooi gelukt hoor /
    Esther Jobse,
    Engelina Ellie Ellen Schlichting-Wiardi, en 15 anderen vinden dit leuk. / Nel de Blaaij el mooi./
    Fran Husstege Wat een gelijkenis!! Knap! /
    Anton Bogaarts ik zie Opa Stolk weer staan. Gezellige lach en twinkeloogjes. /
    John van Nimwegen wat een treffendsmoeltje,ik ben trots op jou han / Engelina Ellie Ellen Schlichting-Wiardi Dat mag je gerust zijn John na zo´n prestatie, geweldig! /
    Carla Metsch heb je hem niet een klein beetje meer .......haar gegeven?! / Carla Metsch twee druppels water! /
    Patricia Mathijssen-Versteeg Prachtig, idd niets meer aan doen! (...en de meest treffende versie vind ik :-)) /
    Marjorie Smulders Is echt een groot verschil tussen de 1e en deze. Goed gedaan / Marjorie Smulders En nu zie ik er helemaal John in. Ben je nu zelf ook tevreden???? /
    John van Nimwegen Ik ben blij mrt mijn schilderij! Dank je wel han / Marjolein van Nimwegen heel mooi en zeer trots /
    Han Als nu iemand nog vindt dat ik iets moet veranderen luister ik daar lekket NIET meer naar. "ik heb nu mijn eigen idee gevolgd en daar ben ik helemaal tevreden over" zeg ik vol zelfvertrouwen. /
    Marjolein van Nimwegen goed zo mama, altijd op jezelf vertrouwen afgaan. hij is schitterend /
    Marianne Gutierrez Baelemans Leuk om te zien en mooi!!!!!!!!!! /
    Engelina Ellie Ellen Schlichting-Wiardi Goed gelukt Han, prima gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen